viziune
strategie
construim
Administrare de personal și salarizare
Domeniu complex si sensibil, administrarea de personal, necesita atat personal specializat, cu o experienta vasta, cat si o buna cunoastere a legislatiei muncii si a celei financiare. De asemenea, este o zona unde acuratetea evidentelor, declaratiilor si rapoartelor, precum si respectarea termenelor asigura o buna relaţie, atat cu angajatii cat si cu instituţiile de stat.
Nu este nimic mai clar fata de cele exprimate mai sus: procesul de angajare si derulare a raporturilor de munca a depasit de mult timp etapa simplista de editare din programe sau modele de pe internet a contractelor individuale de munca, in prezent punandu-se tot mai mult accentul pe negocierea intre salariati si angajatorii lor, a clauzelor inserate in documentele specifice raporturilor de munca, deseori acestia fiind insotiti, de oricare parte, de Experti in Legislatia Muncii. Acest lucru denota o maturizare in business pe care din ce in ce mai multi antreprenori au inteles ca trebuie sa o manifeste.
Ce intelegem prin intocmirea contractelor individuale de munca?
Un semn de maturitate, de asumare a unor drepturi si obligatii reciproce, pe care noi cei de la H.R. Suport le cunoastem, le explicam si de multe ori le propunem astfel incat ambele parti contractuale sa se afle intr-un acord bazat pe responsabilitate, celeritate, asumare si de ce nu, sa aduca confort si stabilitate.
Ce intelegem prin derularea raporturilor de munca?
Orice document necesar si in concordanta cu legislatia muncii in vigoare, pe care partile il negociaza sau il aduc la cunostinta, una alteia. Mai intelegem si conceperea de anunturi organizationale, de scrisori de recunoastere si/sau promovare. Si de ce nu, ne putem referi si la propuneri de grile de salarizare, beneficii, sporuri si indemnizatii, dupa o documentare prealabila asupra fiscalitatii lor.
Cum de multe ori demersul de incetare a activitatii poate da nastere unor stari conflictuale sau tensionate, este bine sau chiar recomandabil, sa ne implicati in mediere prin Expertii in Legislatia Muncii pe care ii avem in colectiv.
Fara a generaliza, incetarea raporturilor de munca, mai ales in conditiile unei dinamici de personal, poate avea cauze pe care le putem depista ca si serviciu extern prin intermediul interviurilor exit, urmarind un scop comun cu Compania client: reducerea costului cu recrutarea si insertia fortei de munca.
Prin Administrare de personal mai intelegem si calcularea corecta si in termenii contractuali stabiliti a drepturilor salariale, ce incumba activitati precum: verificarea pontajului, intocmirea statului de plata, calculul concediilor (de orice tip), calculul retinerilor legale, situatii privind costul/departament, raportari specifice catre institutiile statului.
Suntem atenti la detalii si ne place sa credem ca din 2006 ne-am imprietenit atat de bine cu cifrele incat nu ne scapa niciuna neverificata si asezata exact unde trebuie.
Dar, in activitatea noastra nu cifrele sau hartiile sunt importante – ci ceea ce transpun ele: legalitate, expertiza, cunoastere, respect fata de munca, asumare si loialitate fata de angajator, absenteism diminuat si de ce nu, placerea de a lucra intr-un mediu corect si responsabil.
Administrarea de personal – sintagma pe care o folosim pentru a fi in acord cu piata de profil, o traducem prin grija fata de Oameni, fie ei angajatori sau angajati.
Prin initierea unui demers de externalizare va putem pune la dispozitie experienta si abilitatile noastre care sa va puna la adapost in privinta modificarilor tot mai frecvente pe partea legislativa, a interpretarilor eronate ale acesteia, sau a situatiilor survenite in urma reclamatiilor inaintate de catre salariati. In acest mod puteti obtine un capital de timp pe care sa il investiti in derularea proiectelor profesionale si personale, deoarece suntem convinsi ca oferim un altfel de hr, care inspira oamenii si dezvolta companii!
HR SUPORT